Γιατί τα καλογραμμένα blogs είναι σημαντικά για το οδοντιατρικό μάρκετινγκ
Όταν ένα μπλογκ είναι καλογραμμένο, με προδιαγραφές κειμενογράφησης και SEO, μπορεί να αποτελεί σπουδαίο κεφάλαιο για τον ιστότοπο. Κάθε επιτυχημένη ιστοσελίδα οδοντιατρείου διαθέτει ένα blog. Και κάθε τέτοιο μπλογκ ακολουθεί ορισμένες αρχές ποιότητας στη συγγραφή των κειμένων. Αυτές περιλαμβάνουν έναν περιγραφικό τίτλο, περιγραφικούς υπότιτλους και επικεφαλίδες, ποιοτικό και αξιόπιστο περιεχόμενο, και ένα ξεκάθαρο CTA (call-to-action).
Όταν ένα blog διαθέτει αυτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, μπορεί να «σκαρφαλώσει» στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, αφού η μηχανή αναζήτησης το αξιολογεί ως αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης.
Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που κάνουν ένα οδοντιατρικό blog να ξεχωρίζει
1. Περιγραφικός Τίτλος
Ένα σωστά κειμενογραφημένο μπλογκ πρέπει να ξεκινάει με έναν περιγραφικό τίτλο. Κι αυτό διότι ένας τίτλος που περιγράφει με ακρίβεια και σαφήνεια το περιεχόμενο, «ενημερώνει» αυτομάτως τη Google για το τι ακριβώς αφορά αυτό το μπλογκ. Όταν ο τίτλος περιγράφει αυτό (προϊόν ή υπηρεσία) που ένας ιστότοπος προσφέρει, τότε για τη Google αυτός ο ιστότοπος καθίσταται αυτομάτως αξιόπιστος.
2. Περιγραφικοί υπότιτλοι και επικεφαλίδες
Όπως και με τους τίτλους, οι υπότιτλοι και οι επικεφαλίδες που χρησιμοποιούνται σε ένα blog λένε στις μηχανές αναζήτησης ότι περιγράφουν σε μεγαλύτερο βάθος αυτό που λέει ο τίλος. Όταν επικεφαλίδες, υπότιτλοι και τίτλος προσφέρουν ακριβείς πληροφορίες για το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, τότε και η Google θεωρεί τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα αξιόπιστη και την ανεβάζει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
3. Ποιοτικό και αξιόπιστο περιεχόμενο
Για τους marketers «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς». Μια ιστοσελίδα, όσο άρτια κι αν είναι τεχνικά, κι όσο όμορφη αισθητικά, δεν θα κερδίσει την εμπιστοσύνη της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης αν δεν έχει και σπουδαίο περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο σε ένα blog οδοντιατρείου πρέπει να είναι πρωτότυπο, ενημερωτικό, ευκολοδιάβαστο, σύγχρονο, και να απαντά όσο γίνεται τα ερωτήματα των χρηστών. Εάν το κείμενο περιγράφει με ακρίβεια αυτό που λένε ο τίτλος και οι επικεφαλίδες, τότε είναι βέβαιο ότι θα βρεθεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
4. CTA
Το CTA (Call-To-Action), είναι αυτό που λέει στον αναγνώστη τι να κάνει με την πληροφορία που το blog μόλις του έχει παραχωρήσει. Για ένα blog οδοντιατρείου το σωστό call-to-action, θα πρέπει να παρακινεί τον αναγνώστη να επικοινωνήσει με το οδοντιατρείο και να κλείσει άμεσα το επόμενο ραντεβού του.
Μια ποιοτική στρατηγική περιεχομένου (content strategy) είναι θεμελιώδης προϋπόθεση για την επιτυχία του οδοντιατρικού μάρκετινγκ προκειμένου ένα οδοντιατρείο να αυξήσει τους πελάτες του. Η παρουσία της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι σημαντική για την επίτευξη αυτού του στόχου. Και η ύπαρξη ενός blog με ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να σας εκτοξεύσει στην κορυφή.