Βλέπουμε πολλές όμορφες και αισθητικά άρτιες ιστοσελίδες οδοντιάτρων αλλά, τις περισσότερες φορές, δεν έχουν την απόδοση που θα έπρεπε. Και στο μάρκετινγκ η απόδοση είναι κάτι μετρήσιμο:

  • εμφανίζεται το site μου στην πρώτη σελίδα της Google;
  • έχω συνεχώς νέους πελάτες προερχόμενους από το website μου;

Εάν η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι καταφατική, τότε η ιστοσελίδα μου επιτελεί τον ρόλο της και εγώ κάνω απόσβεση της επένδυσής μου σε αυτή. Εάν όχι, τότε κάτι κάνω λάθος και θα πρέπει να το διορθώσω άμεσα.

Παρακάτω αναφέρουμε 7 tips για να βάλετε την οδοντιατρική σας ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης:

1. Mobile Friendly Website

Οι ψηφιακές τεχνολογίες διαδραματίζουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο πλέον, ενώ το κινητό τηλέφωνο και ειδικά το smartphone έχει γίνει η προέκταση του χεριού μας και η κύρια συσκευή πρόσβασης στον ψηφιακό κόσμο. Το 2022 το 95% των ελληνικών νοικοκυριών διέθετε τουλάχιστον ένα κινητό τηλέφωνο, ενώ, ο αριθμός των κινητών τηλεφώνων, και η χρήση τους, αναμένεται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο στο μέλλον.

Οι άνθρωποι έχουν πια συνηθίσει να βρίσκουν τις πληροφορίες που θέλουν/χρειάζονται με το πάτημα ενός κουμπιού στο κινητό τους. Τα φιλικά προς τα κινητά τηλέφωνα websites είναι σχεδιασμένα ειδικά για να κάνουν τη χρήση τους σε κινητές συσκευές εύκολη και αποτελεσματική. Για να βεβαιωθείτε πως ο ιστότοπός σας αποδίδει καλά σε κινητές συσκευές, βεβαιωθείτε ότι:

  • Είναι User Friendly

Ένας ιστότοπος φιλικός στον χρήστη είναι αυτός του οποίου η περιήγηση στις σελίδες είναι απλή και εύκολη, το κείμενο είναι ευανάγνωστο και τα buttons είναι clickable. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι οι επισκέπτες του site σας να βλέπουν ένα desktop site σε μια κινητή συσκευή ή να πρέπει να κάνουν zoom την οθόνη του κινητού τους για να διαβάσουν το κείμενο ή να πατήσουν ένα κουμπί.

  • Κάνατε Mobile Friendly Test

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε ένα τέτοιο τέστ είναι να βάλετε το url της ιστοσελίδας στην ειδική εφαρμογή της Google και να διαπιστώσετε αν η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης θεωρεί την ιστοσελίδα σας φιλική προς κινητά. Επιπλέον, η ίδια η Google θα σας εμφανίσει και προτάσεις για να βελτιώσετε το responsiveness του site σας.

seo οδοντιατρείου
website οδοντιατρικό

2. Ταχύτητα Φόρτωσης Ιστοσελίδας

Η ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν το SEO του site σας. Ένα αργό website επηρεάζει την εμπειρία του χρήστη.

Υπολογίζεται ότι 4 στους 10 επισκέπτες θα αποχωρήσουν από μια ιστοσελίδα που φορτώνει σε περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει πως οι μισοί περίπου από τους επισκέπτες αποκλείεται να μετατραπούν σε πελάτες, μόνο εξαιτίας της αργής ταχύτητας φόρτωσης.

3. Call to Action

Η όλη λογική της ύπαρξης μίας επαγγελματικής ιστοσελίδας συνίσταται στο να οδηγήσει τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν με τον επαγγελματία και να ζητήσουν τις υπηρεσίες τους.

Το πρώτο βήμα είναι να οδηγήσουμε – μέσω του digital marketing – τους ενδιαφερόμενους στο site μας. Στη συνέχεια – μέσω του περιεχομένου της ιστοσελίδας – να κρατήσουμε το ενδιαφέρον τους. Και τέλος, θέλουμε αυτό το ενδιαφέρον τους να μετατραπεί σε conversion, δηλαδή σε μετατροπή του χρήστη σε πελάτη μέσω μιας call-to-action λειτουργία.

Παραδείγματα call-to-action λειτουργιών είναι:

  • Φόρμες Επικοινωνίας

Παρακινήστε τους επισκέπτες σας να συμπληρώσουν μια φόρμα επικοινωνίας είτε για να ζητήσουν τις υπηρεσίες σας, είτε για να σας απευθύνουν ερωτήματα σχετικά με οδοντιατρικά ζητήματα, είτε για να εγγραφούν στο newsletter σας. Φροντίστε οι συγκεκριμένες φόρμες να είναι απλές και να μην είναι μακροσκελείς.

  • Buttons

Τα Call to Action buttons είναι ένας ιδανικός τρόπος για να οδηγήσετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να κάνουν μια ενέργεια, που εσείς θα έχετε θέσει ως στόχο. Η ενέργεια αυτή μπορεί να είναι:

  • να σας ακολουθήσουν στα social media
  • να σας τηλεφωνήσουν
  • να σας στείλουν ένα email
  • να κλείσουν ένα ραντεβού

Τα buttons πρέπει να έχουν το σωστό χρώμα ώστε να δελεάσουν τους χρήστες να πατήσουν το κουμπί. Η ψυχολογία των χρωμάτων παίζει σημαντικό ρόλο στο συναίσθημα και στη συμπεριφορά των χρηστών. Επιπλέον, το κείμενο στο Call to Action button πρέπει να είναι σαφές και ευανάγνωστο.

4. Σημαντικές Σελίδες

Κάθε ιστότοπος έχει μια σειρά από επιμέρους σελίδες. Κάποιες από τις σελίδες στο website παίζουν σημαντικότερο ρόλο από άλλες στην προσέλκυση των ασθενών/πελατών. Σε μια οδοντιατρική ιστοσελίδα, οι σελίδες των Υπηρεσιών και του Βιογραφικού του Οδοντιάτρου είναι από τις πλέον σημαντικές. Βεβαιωθείτε ότι οι συγκεκριμένες σελίδες είναι βελτιστοποιημένες για τοποθεσία, καθώς αυτό θα ωφελήσει το local SEO και την εμπειρία χρήστη των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας.

Επιπλέον, είναι σημαντικό στη σελίδα Επικοινωνίας σας να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες: τοποθεσία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email και λογαριασμούς social media. Επίσης, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε και το ωράριο εργασίας σας.

5. SEO

Βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει όλους τους τομείς του website σας, συμπεριλαμβανομένων των:

  1. Urls: Βεβαιωθείτε ότι τα urls της ιστοσελίδας σας είναι απλά, ευανάγνωστα και εύκολα στην περιήγηση.
  2. Title Tag: Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας έχουν έναν τίτλο για να περιγράφει με ακρίβεια το περιεχόμενό της.
  3. Meta Description: Πάντα να συμπεριλαμβάνετε μία περιγραφή, που να περιγράφει με ακρίβεια την υπηρεσία σας και τον οδοντίατρο που θα την προσφέρει.

6. Website Footer

Το footer μίας ιστοσελίδας έχει στόχο να βοηθά τους πιθανούς οδοντιατρικούς ασθενείς να περιηγηθούν εύκολα στο site σας και να αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομέρειες του website, που ενδεχομένως να τους έχουν διαφύγει. Οι πληροφορίες στο footer της επαγγελματικής σας σελίδας μπορούν να περιλαμβάνουν τους τρόπους επικοινωνίας, τις υπηρεσίες σας, τις θεραπείες, το ωράριο εργασίας κ.ά.

7. Αρθρογραφία

Για το digital marketing ισχύει το ρητό που λέει “content is king”, δηλαδή το περιεχόμενο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο μιας ιστοσελίδας. Το περιεχόμενο μίας οδοντιατρικής ιστοσελίδας μπορεί να εμπλουτίζεται διαρκώς μέσω του blogging, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Κάθε νέο άρθρο που δημοσιεύετε στη σελίδα σας, βοηθάει στη βελτιστοποίησή της για περισσότερα keywords.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την οδοντιατρική ιστοσελίδα σας ή το οδοντιατρικό marketing καλέστε μας σήμερα για να σας κατευθύνουμε.